Gambin, AlineSantos, Samantha Santos2020-12-152021-08-042020-12-152021-08-042020https://repositorio.animaeducacao.com.br/handle/ANIMA/16727This communication plan brings together branding and marketing objectives, analyzes and strategies in order to reposition the Brechó Is The New Black brand within the sustainable fashion market. The analysis was performed based on the observation of players in the Greater Florianópolis market, in addition to studies by several reference authors in the area of ​​marketing (with a focus on content marketing) and sustainability. The work brings solutions to conquer consumers through sustainable practices accessible to the general public, showing the importance of stores with sustainable purposes and conscious consumption.Esse plano de comunicação reúne objetivos, análises e estratégias de branding e marketing a fim de reposicionar a marca Brechó Is The New Black dentro do mercado de moda sustentável. A análise foi realizada a partir da observação de concorrentes no mercado da Grande Florianópolis, além de estudos de diversos autores referência na área de makerting (com foco em marketing de conteúdo) e sustentabilidade. O trabalho traz soluções para conquistar consumidores através de práticas sustentáveis de forma acessível ao grande público, mostrando a importância de lojas com propósitos sustentáveis e de consumo consciente.79pt-BRAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 BrazilBrechóModa sustentávelSustentabilidadeConsumo conscienteMarketing de conteúdoPlanejamento de comunicação integrada: Brechó Is The New BlackPlano de Negócio