Pereira, Nidia PachecoTurnes, João Vitor2019-12-102020-11-292019-12-102020-11-292019https://repositorio.animaeducacao.com.br/handle/ANIMA/10507This final conclusion work presents a communication plan developed to Imperatriz Tele Serviços company, with its headquarters in Santo Amaro da Imperatriz, Santa Catarina state and it counts with 7 other branches in different states in Brazil, including Federal District. The company offers services and solutions in contact center, technologies and wireless. In the theory framework we addressed concepts learned throughout the social communication and done by an analysis of marketing growing, advertising and marketing of current state. Developing further strategies and tactics of the planning, there was a qualitative exploratory research, with the company employees with the goal to understand the insight of the staff, by being able to see fragile areas and among those information's, make it possible the actions for improvement, with the aim to reach the company’s vision, to become the largest company of SAC/Call Center service of public services in Brazil. Being conducted to create the elements of advertising pieces and budgeting.Esse Trabalho de Conclusão de Curso apresenta um plano de comunicação desenvolvido para a empresa Imperatriz Tele Serviços, com sede em Santo Amaro da Imperatriz, no estado de Santa Catarina e dispõe de filiais em 7 estados do Brasil, inclusive no Distrito Federal. A empresa oferece serviços e soluções de contact center, telefonia e tecnologias. No referencial teórico foram abordados conceitos aprendidos durante todo o curso de comunicação social e realizada uma análise das evoluções do marketing, da publicidade e propaganda com o mercado atual. Para o desenvolvimento das estratégias e táticas do planejamento foi realizada uma pesquisa qualitativa, do tipo exploratória, com os colaboradores da empresa, com a finalidade de conhecer as percepções daqueles que a integram, detectando fragilidades e através dessas informações, tornar possível as ações de aperfeiçoamento, com o objetivo de alcançar a visão da empresa, de se tornar a maior empresa prestadora de serviços de SAC/Call Center para empresas do setor público do Brasil. Foi realizado a criação de peças publicitárias e orçamentação.127 f.pt-BRAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 BrazilPlano de comunicaçãoPublicidade e propagandaMarketingPlano de comunicação: Imperatriz tele serviçosPlano de Negócio